יום שלישי, 15 ביוני 2010

התחום המקצועי ואני ומה ציפיותיי מהקורס

מי אני?
שמי חגית.
בצורה היבשה ביותר- ניתן להגדירני כ"מוגנית" - מורה גנית ומורת שילוב.
אני גם כותבת להנאתי סיפורים ושירים. כותבת סיפורים על ילדים ולמענם. כמו כן, אוהבת לספר סיפורים לילדים. אוהבת לראות את הברק בעיניים ולשמוע את השאלות הנפלאות שלהם במהלך הקראת הסיפור.
אך האם זוהי ההגדרה היחידה?
כאן, אתמקד בעבודתי בבית הספר:
אני מורה, מורה שמקנה לילדים המתקשים את מלאכת הקריאה והכתיבה, מנסה בכל כוחי לחבב עליהם את העשייה הקשה עליהם כל כך, בגלל קשייהם. בונה להם את הדרך שתגיע אליהם ותקדם אותם בשביל הרצוף מהמורות שבו הם עוברים עד שהם רוכשים את הקריאה והכתיבה.
אני מנסה בכל דרך אפשרית ובכל דרך יצירתית להקל עליהם את הדרך. כותבת עבורם את חומרי הלמידה, בונה עבורם משחקי קריאה ולאחרונה- אף בונה עבורם לומדות כמשחקי קריאה במחשב.
והילדים? רואים בי מורה "שעוזרת" להם. מורה שאצלה גם משחקים, והחשוב מכל- מורה שמאפשרת להם לטעות והם מרגישים שם בטוח עם ולמרות הקשיים שלהם. כאן לא צריך לעטות מסכות. כאן לא צריך להסתיר, כאן אפשר להראות ש.... קשה ולזהות את הקושי כדי שאפשר יהיה להתגבר עליו.
מה אני מצפה מהקורס?
באתי כדי ללמוד עוד, כלים נוספים שיעזרו לי בעבודתי.
אני מאמינה כי כל יום ניתן ללמוד
ומכל אחד.
חגית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה